17 Ekim 2008

Delikanlı olamıyorsan Delikanlılığa dil uzatmada adam sansınlar


Ben bu siyasi anlayışı anlamıyorum arkadaş.Biraz dik durun be kardeşim.Beceremiyorsanız bari bırakın toplum kendi içinde bazı sonuçlara varsınÇeşitli vesilelerle bazı şeyleri sorgulasın.Bu güne kadar dokunulmamış yada dokunulamamış mercilerden hesap sorsun.Bunu sen beceremiyorsan bırakta birileri çıkıp delikanlı gibi hesap ver kardeşim desin.Sayın Başbakan kime şirin görünmeye çalışıyorsun sen be.Ekranların karşısında 70 milyon insana tehditler savuran insanları tek hizaya sokmaya çalışan bir askerle aynı düşünceleri nasıl paylaşırsın.Ahmet ALTAN çok güzel bir cümle kurmuş:"Askerle anlaşmanın kendi iktidarına yardım edeceğini sanmıştı.Ne kadar yanıldığını cumhurbaşkanlığı seçimlerinde yediği muhtırayla gördü.Askerle işbirliği yapmaya çalışan her politikacı sonunda bu gerçekle karşılaşır."İşte ben bu cümlelerin altına imzamı atarım.Ama Tayyip Erdoğanın şirin görünme çabalarını asla desteklemem.Geçen seçimde oyumla desteklediğim Ak Parti Tayyip Erdoğanın son hareketleriyle benim için sıradan bir parti halini almıştır.Şartlardan dolayı delikanlı olamıyorum diyorsan bir yere kadar eyvallah deriz ama delikanlı olanların önüne geçmede adam sansınlar.

Hiç yorum yok: